Πάρε-Δώσε

Ιστοχώρος ποικίλης ύλης


Ελληνική σημαία Πάρε-Δώσε Καλώς ήρθατε στο Πάρε-Δώσε

Παιδί μου... Αδελφέ μου!

  Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου, 2011 | 456 εμφανίσεις | Σχολιασμός

Το ότι η Βίβλος είναι ένα «θεόπνευστο» και «ιερό» βιβλίο, είναι «αδιαμφισβήτητο» και περί τούτου δεν χωρεί αμφιβολία...

Βεβαίως, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις, όπου οι υπερβολικές δόσεις «θεοπνευστίας» δημιουργούν κωμικές καταστάσεις, που αυθορμήτως φέρνουν το μειδίαμα στα χείλη τού ευσεβούς αναγνώστη.

Μία από αυτές τις περιπτώσεις, συναντούμε στο «ιστορικό» βιβλίο τής Παλαιάς Διαθήκης, «Βασιλέων Α'» (ή «Βασιλέων Γ'» στους O'), όπου γίνεται αναφορά σε έναν από τούς βασιλιάδες τού Ιούδα, τον Αβιάμ.

Η αναφορά ξεκινά ως εξής:
«Και ο Αβιάμ βασίλευσε επάνω στον Ιούδα, κατά τον 18ο χρόνο της βασιλείας τού Ιεροβοάμ, γιου τού Ναβάτ. Τρία χρόνια βασίλευσε στην Ιερουσαλήμ. Και το όνομα τής μητέρας του ήταν Μααχά, θυγατέρα τού Αβεσσαλώμ».
(Βασιλέων Α', 15: 1-2)

Ως εδώ δεν υπάρχει κάτι το αξιοπρόσεκτο. Κρατήστε μόνο στο μυαλό σας, το υπογραμμισμένο κείμενο, γιατί αυτό είναι που μάς ενδιαφέρει στην συνέχεια...

Αφού μεσολαβούν λίγες γραμμές στο κείμενο (για την ακρίβεια, έξι), πληροφορούμαστε τον θάνατο τού Αβιάμ και την ανάληψη τής βασιλείας, από τον γιο του, Ασά. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο υπογραμμισμένο κείμενο:
«Και ο Αβιάμ κοιμήθηκε μαζί με τούς πατέρες του, και τον έθαψαν στην πόλη τού Δαβίδ· και αντ' αυτού βασίλευσε ο Ασά, ο γιος του. Και ο Ασά βασίλευσε επάνω στον Ιούδα, κατά τον 20ό χρόνο τού Ιεροβοάμ, βασιλιά τού Ισραήλ. Και βασίλευσε στην Ιερουσαλήμ 41 χρόνια. Και το όνομα της μητέρας του ήταν Μααχά, θυγατέρα τού Αβεσσαλώμ».
(Βασιλέων Α', 15: 8-10)

Ω Θεέ μου! Τί βλέπουμε εδώ; Πατέρας και γιος, έχουν την ίδια μάνα! Είναι δηλαδή και αδέλφια!

Κι ερχόμαστε τώρα στην θέση τών απολογητών: Πώς θα δικαιολογήσουμε στο χριστεπώνυμο πλήρωμα ετούτη την «θεόπνευστη» κεραμίδα;

Να πούμε πως έγινε λάθος; Μα αφού η Βίβλος είναι «θεόπνευστη» και το παραμικρό λάθος δεν δικαιολογείται. Είναι  α ν ε π ί τ ρ ε π τ ο.
Να πούμε ότι αυτό δεν είναι αδύνατον; Ναι, δεν είναι αδύνατον... Θα μπορούσε να ισχύει αν ο Αβιάμ τεκνοποιούσε με την...μάνα του! Μα δεν υπάρχει τέτοια αναφορά στο κείμενο... Κι έπειτα, ακόμη κι αν ίσχυε η περίπτωση αιμομιξίας, πόσο πιο «θεόπνευστη» και ηθική θα φαινόταν αν την βάζαμε στην ίδια ζυγαριά με το ανεπίτρεπτο «θεόπνευστο» λάθος;

Δύσκολες εποχές για απολογητές...

Κώδικας ενσωμάτωσης σε ιστοσελίδα:

Κώδικας ενσωμάτωσης σε φόρουμ:

Κοινοποίηση:











Σχετικά θέματα:
  • Η ιλαροτραγωδία στην «θεόπνευστη» Αγία Γραφή - «Ιερής» ανοησίας το ανάγνωσμα...
  • Δείγματα βιβλικής «θεοπνευστίας» - «Ιερές» αντιφάσεις και ασυναρτησίες
  • Ο πύργος της Βαβέλ - Πως «εξηγεί» η ιουδαιοχριστιανική θρησκεία την ποικιλία γλωσσών στον κόσμο
  • Η περίεργη θεϊκή βούληση
  • «100 η αλεπού, 101 το αλεπουδάκι» γίνεται; Κι όμως... Στην «θεόπνευστη» Βίβλο γίνεται!



  • Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


    Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
    • Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
    • Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
    • Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
    • Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
    • Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
    Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


    ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο σχολιασμός από απλούς επισκέπτες, για διαχειριστικούς λόγους, κατά περιόδους απενεργοποιείται (ακόμη και χωρίς προειδοποίηση). Συνίσταται λοιπόν ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.



    Μορφοποίηση κειμένου


    Μπορείτε να μορφοποιήσετε το σχόλιό σας, χρησιμοποιώντας τις εξής ετικέτες (tags):
    • Έντονα: <b>Το κείμενό σας εδώ.</b>
    • Πλάγια: <i>Το κείμενό σας εδώ.</i>
    • Υπογράμμιση: <u>Το κείμενό σας εδώ.</u>
    • Διαγράμμιση: <s>Το κείμενό σας εδώ.</s>
    • «Παράθεση»: <blockquote>Το κείμενό σας εδώ.</blockquote>
    • Σύνδεσμος: <a href="Ο σύνδεσμος εδώ." target="_blank">Η περιγραφή του συνδέσμου εδώ.</a>
    • Για να εμφανίσετε κάποια εικόνα ή βίντεο στο σχόλιό σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να επικολλήσετε τον σύνδεσμο του αρχείου. Εάν θέλετε να ανεβάσετε κάποια εικόνα (όχι βίντεο) από τον υπολογιστή σας, χρησιμοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή που υπάρχει στο πεδίο σχολιασμού.