Πάρε-Δώσε

Ιστοχώρος ποικίλης ύλης
Ελληνική σημαία
Κοινοποίηση στο Google+

Γυναίκα και Εκκλησία - Πώς ο Χριστιανισμός απαξίωσε τη γυναίκα

  19/12/2009 | 6.275 εμφανίσεις | Σχολιασμός

Ο διάβολος παρουσιάζεται στους καλόγερους με διάφορα πρόσωπα. Ένα εξ αυτών είναι και της γυναίκας. Για τον λόγο αυτόν η θρησκεία τους απαξίωσε την γυναίκα μέχρι του σημείου που άγιός της είπε ότι αν συναντήσεις τον διάβολο και την γυναίκα πήγαινε καλύτερα με τον διάβολο.

Για όσους αγνοούν τι είναι το «ΠΗΔΑΛΙΟΝ – ΤΗΣ ΝΟΗΤΗΣ ΝΗΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΗΤΟΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ» (εκδ. Βασ. Ρηγόπουλου), ιδού η εκτίμηση της ορθοδοξίας περί αυτού: «Αύτη η βίβλος είναι η μετά τας αγίας Γραφάς αγία γραφή, η μετά την Παλαιάν και Καινήν διαθήκη, Διαθήκη…».

Προσέξτε το δέλτα μικρό και το δέλτα κεφαλαίο, το οποίο τελευταίο τίθεται στο πηδάλιο κι όχι στη Βίβλο! Σαφώς δηλαδή υπονοείται ότι είναι σπουδαιότερο κι αυτής της Βίβλου. Ας είναι κι έτσι. Εμάς δεν μας ενοχλεί καθόλου, ούτε το ένα ούτε το άλλο. Εξ ίσου μας βολεύουν και τα δυο. Δεν θα διχάσουμε με την στάση μας την ορθοδοξία. Μη γένοιτο.

Στη σελίδα 596, Κανών Θ΄ του Μεγάλου Βασιλείου, μεγάλη η χάρη του, διαβάζουμε την ερμηνεία: «… αλλά εις την γυναίκα οπού τον άφηκε (τον άνδρα της) επειδή αύτη δεν έχει την άδειαν να αφήνει τον άνδρα της αλλά καν δέρνη αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένει κι όχι να χωρίζεται, καν την προίκαν της εξοδεύει, καν εις άλλας γυναίκας πορνεύει, αυτή πρέπει να καρτερεί… Ώστε η μεν γυναίκα, αφήσασα τον άνδρα της, μοιχαλίς είναι, αν πάρει άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρει άλλην συγχωρείται…».

Καταλάβετε εδώ και τώρα, αντιληφθείτε σας παρακαλούμε Ελληνίδες μητέρες, μανάδες και γιαγιάδες, σε ποιους πηγαίνετε τα κακόμοιρα τα παιδάκια σας να σας τα βαφτίσουν, και στο όνομα ποιών σας τα βαφτίζουν. Καταλάβετε επί τέλους εσείς καλές μας μανούλες, γιατί οι λελέδες οι άνδρες σας δεν θα το καταλάβουν ποτέ. Δεν ελπίζουμε σ’ αυτούς καθόλου. Σε σας αποθέτουμε όλες τις ελπίδες μας.

Λυπηθείτε μας τους κακόμοιρους. Μην προστρέχετε άλλο πια σ’ αυτούς που σας θεωρούν κατώτερες κι απ’ τα ζώα. Σ’ αυτούς τους αχρείους που σας προτείνουν να κάθεστε σαν τις κότες μπροστά στους άνδρες σας, ακόμα κι αν αυτοί σας δέρνουν, ακόμα κι αν κατασπαταλούν την προίκα σας, μ’ άλλες γυναίκες. Αυτούς τους μαλάκες τους βολεύει το καθεστώς αυτό, γι’ αυτό είναι κώλος και βρακί με το παπαδαριό. Εσάς σε τι σας βολεύει; Σε τίποτε.

Ας μην απορεί κανείς λοιπόν γιατί αυτή η χριστιανική κοινωνία καταδικάζει αβασάνιστα την δίκαιη γυναίκα και σχεδόν επαινεί τα σκληρά και ποδογυροφερόμενα αντράκια. Η ρίζα του καθεστώτος αυτού όμως είναι βαθιά και Παλαιά. Παλαιά Διαθήκη, ιερό βιβλίο των ορθόδοξων χριστιανών, Δευτερονόμιο κβ΄ 21: «Να λιθοβολείται η θυγατέρα του λαϊκού όταν πορνεύσει». Αλλά και μη τα χειρότερα, Λευϊτικό κα΄. θ΄: «Θυγατέρα ανθρώπου ιερέως εάν βεβηλωθεί πορνεύοντας…. επί πυρός κατακαυθήσεται».

Οι θεολόγοι, παπάδες, ιερωμένοι και ιεροκήρυκες διδάσκουν ότι οι άγιοι πατέρες καθιέρωσαν την ισότητα των δύο φύλων. Άνθρωποι δίχως ίχνος ντροπής.
Ιδού περί ποιας ισότητος πρόκειται: Πηδάλιο σελ. 605, Κανών ΚΑ΄ Μ. Βασιλείου, πρόκειται περί του μοιχευομένου ανδρός, «…όμως η γυναίκα του δεν ημπορεί να τον χωρίσει, δια την πορνείαν ταύτην, ο δε άνδρας χωρίζει την γυναίκα του, εάν με άλλον πορνεύσει». Η υπενθύμιση ποτέ δεν βλάπτει.

Ακόμη και για ψύλλου πήδημα ανάθεμα στις γυναίκες. Ας πούμε για τις κουρεμένες: Πηδάλιο σελ. 403, Κανών ΙΖ΄ , της εν γάγγρα τοπικής συνόδου: «ει τις γυναικών δια νομιζομένην άσκησιν αποκείροιτο τας κόμας, ας έδωκεν ο θεός εις υπόμνησιν της υποταγής, ως παραλύουσα το πρόσταγμα της υποταγής, ανάθεμα έστω»!
Μάθατε τώρα κυρίες και δεσποινίδες το γιατί σας έδωσε ο θεός τα μαλλιά σας; Για να σας θυμίζουν την υποταγή που πρέπει να δείχνετε στους άνδρες σας! Πώς; δεν το καταλάβατε; Ξανά το μάθημα: «η γυνή χρεωστεί να έχει εις την κεφαλήν της εξουσίαν ήτοι σημείον της εξουσίας του ανδρός, και της προς τον άνδραν υποταγής».
Γυνή, το ακάθαρτο ον κάθε τέταρτη βδομάδα: Λευϊτικόν ΙΕ΄ 19: «Πας ο απτόμενος αυτής, ακάθαρτος έσται έως εσπέρας», και ξέρετε γιατί και πότε: «Αν η φέρουσα αίματι».

Καημένη μου μανούλα! Πώς σε εκτιμούν τα κτήνη! Εκείνο το κτήνος ο Αυγουστίνος (άγιο και ιερό τον λένε) που έλεγε ότι είμαστε όλοι βρώμικοι επειδή μας γεννάτε μέσα στις «βρομιές σας»! Πόσο βρώμικο μυαλό! Πόσο βρώμικο; Να αποκαλεί βρώμικο το τελειότερο περίβλημα που αξιωνόμαστε για εννέα μήνες. Μανούλα μου σ’ αγαπώ και μόνον γι’ αυτόν τον λόγο.

Από που έλαβαν τα μαθήματά τους περί γυναικών οι «άγιοι» πατέρες; «Οι γυναίκες να υποτάσσεσθε εις τους άνδρας σας» (Προς Εφεσίους, 5.22). Το μανιφέστο της υποταγής της γυναίκας στον άνδρα, άνευ όρων, υπάρχει στο 11ο κεφάλαιο της προς Κορινθίους επιστολής του Παύλου. Εκεί λέγονται όλα τα προηγούμενα με τ’ όνομά τους.
Μεταξύ των άλλων, στίχος 7: «Ο άνδρας δεν πρέπει να σκεπάζει το κεφάλι του, επειδή είναι εικόνα και δόξα του θεού, ενώ η γυναίκα είναι δόξα του ανδρός… Και δεν δημιουργήθηκε ο άνδρας για την γυναίκα, αλλά η γυναίκα για τον άνδρα...».

Επίσης, Τιμοθ. Α΄ 2.11: «Η γυναίκα πρέπει να διδάσκεται με ησυχία και πλήρη υποταγή».

Θαυμάστε τώρα τις απόψεις των σημερινών πνευματικών τέκνων των Αποστόλων και των Πατέρων. Πρόκειται, λένε, για παρεξήγηση της ορθοδόξου πατερικής παραδόσεως όταν νομίζουμε ότι ο χριστιανισμός υποβάθμισε την γυναίκα. Δηλαδή ότι είμαστε χαζοί και δεν καταλαβαίνουμε τίποτε απ’ όσα διαβάζουμε. Γι’ αυτό θα μας εξηγήσουν αυτοί που καταλαβαίνουν καλύτερα από εμάς.

Μάλιστα θα αναλάβει την αγγαρεία αυτή μιά γυναίκα, η κυρία Κ. Β. Καλογεροπούλου Μεταλληνού, με το βιβλίο της «Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘ’ ΗΜΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗ», εκδ. Αρμός 1992. Στη σελίδα 11 γράφει: «Είναι, πράγματι, γεγονός, που πρέπει να παραδεχθούμε, ότι υπάρχουν στην ιστορία μας τοποθετήσεις είτε εκπροσώπων του Κλήρου, είτε και Λαϊκών που εκφράζουν καθαρά αντιφεμινιστική στάση. Ακόμα και σήμερα, άλλωστε δεν σπανίζουν τέτοιες περιπτώσεις. Άλλοτε εγωιστικές ανδροκρατικές αντιλήψεις, άλλοτε κατάφωρες παρεξηγήσεις αγιογραφικών χωρίων και θέσεων, λόγω αγνοίας και θεολογικής ακαταρτισίας, και άλλοτε αιρετίζουσες ατομικές απόψεις εμφανίζονται και σε θρησκευτικά ακόμη περιοδικά, με άμεση συνέπεια τη δυσφήμιση της ορθοδόξου (πατερικής) παραδόσεως, η οποία φυσικά άλλα διδάσκει».

Η κυρία τους έβγαλε αιρετικούς τους ανθρώπους οι οποίοι ακολουθούν πιστά τα παραγγέλματα των Αποστόλων και των Πατέρων της εκκλησίας τα σχετικά με την θέση της γυναίκας μέσα στην κοινωνία.

Καλέ κυρία θα μας τρελάνετε; Δηλαδή όταν διαβάσαμε προηγουμένως να λέει ο Μεγάλος και Άγιος Βασίλειος ότι δεν πρέπει να αφήνει η γυναίκα τον άνδρα της, ακόμη κι αν αυτός την δέρνει, ακόμη κι αν ξοδεύει την προίκα της, ακόμη κι αν πορνεύει με άλλες γυναίκες και τόσα άλλα σχετικά, άλλα απ’ αυτά που λέει έπρεπε να καταλάβουμε; Για πόσο χαζούς δηλαδή μας νομίζετε; Δεν έχετε καθόλου ντροπή μέσα σας;

Μάλιστα κυρία μου, άλλαξαν οι καιροί ανεπιστρεπτί και δεν σας βολεύουν πια οι μισογύνηδες πατέρες. Πώς όμως μπορεί ν’ αλλάξουν τα απαράδεκτα λεγόμενά τους; Το μαύρο να γίνει άσπρο. Το βιβλίο σας, όχι μόνον δεν μπόρεσε ν’ αλλάξει τίποτε στο ζήτημα αυτό, αλλά πρόσθεσε ένα ακόμη δείγμα της εξαιρετικής επιδόσεως στην υποκρισία και στην εξάσκηση στο ψεύδος, που διακατέχουν ολόκληρη την ιστορία της ορθοδοξίας σας.

Όλες οι αντιθέσεις, κατά την κυρία Καλογεροπούλου, που παρατηρούνται στις γραφές είναι φαινομενικές (σελ. 22) και βρίσκουν εύκολα την εξήγησή τους! Εμείς δεν καταφέραμε να τις βρούμε τις εξηγήσεις. Εσείς που τις βρήκατε γιατί δεν μας τις φανερώνετε;

Με δυο λόγια ό,τι δίδαξαν οι Πατέρες περί της γυναικός, το έπραξαν για το καλό τους. Ακόμα κι αυτό που έλεγε ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός (σελ. 25): «Αν σ’ ένα σταυροδρόμι συναντήσεις το διάβολο και μιά γυναίκα, πήγαινε προς τα εκεί που είναι ο διάβολος και όχι εκεί που είναι η γυναίκα...»!

Προσέξτε παρακαλώ. Ο χριστιανός το ό,τι χειρότερο που μπορεί να έχει σ’ αυτόν τον κόσμο, ξέραμε ότι είναι ο διάβολος. Τώρα μαθαίνουμε από τον άγιο Κοσμά ότι κάναμε λάθος, διότι χειρότερη κι από τον διάβολο είναι η γυναίκα!

Το μίσος προς την γυναίκα των καθαρμάτων αυτών όμως δεν έχει τέλος. Ιδού τι λέει ένα ακόμη τέτοιο ανθρώπινο κτήνος για τις γυναίκες, ο άγιος Ισαάκ ο Σύριος: «Είναι καλύτερο να φας δηλητήριο, παρά να συμφάγεις με μιά γυναίκα, και αν ακόμη είναι μητέρα σου ή αδελφή σου»!

Αυτά τα ανθρώπινα εκτρώματα αγιοποίησε η ορθοδοξία καλοί μου άνθρωποι! Αυτούς πηγαίνετε και προσκυνάτε στις εκκλησίες. Σ’ αυτόν τον εξευτελισμό μας κατάντησε το παπαδαριό. Κι έπειτα απ’ όλα αυτά, το γενικό συμπέρασμα της κυρίας Καλογεροπούλου–Μεταλληνού είναι αυτό: Μια λύση υπάρχει για τις γυναίκες (σελ. 77) «η ζωή της ορθόδοξης γυναίκας, συνεχής λατρεία». Δηλαδή να μην την ενδιαφέρει τι λένε γι’ αυτήν αλλά μόνον να λατρεύει. Μεταξύ των άλλων κι αυτούς που την θεωρούν χειρότερη κι από τον διάβολο. Αυτούς που διδάσκουν στα παιδιά της να αποφεύγουν να συντρώγουν μαζί της. Αυτούς που της προτείνουν να ανέχεται τον άνδρα της, ακόμη κι όταν αυτός την δέρνει, ακόμα κι όταν σπαταλά την προίκα της, ακόμα κι όταν πορνεύει μ’ άλλες γυναίκες!

Έτσι λοιπόν, που λέτε, καλές μου γυναίκες σας απελευθέρωσε η ορθοδοξία από τα δεσμά της δουλείας τα οποία φέρατε πριν από τον ερχομό της. Πρώτα ο θεός, την επόμενη Κυριακή μη ξεχάσετε να σπεύσετε να προσκυνήσετε τους άγιους σωτήρες σας, τώρα που μάθατε τα τόσα και τόσα που τους οφείλετε.

Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και οι γυναίκες
“…Γενικά όμως είναι ένα σκουλήκι (η γυναίκα) που σέρνεται, η κόρη του ψεύδους, ο εχθρός της ειρήνης. Ο κατάλογος των αμαρτημάτων και των αδυναμιών της είναι ατελείωτος. Είναι ελαφρόμυαλη, φλύαρη και ακόλαστη. Πάνω απ’ όλα είναι παθιασμένη με την πολυτέλεια και τις δαπάνες. Φορτώνεται με κοσμήματα, πουδράρει το πρόσωπό της, βάφει τα μάγουλά της με κοκκινάδια, βάζει μυρωδικά στα ρούχα της, και έτσι γίνεται θανάσιμη παγίδα για τον εκμαυλισμό των νέων μέσω όλων των αισθήσεων. Όσος και αν είναι ο πλούτος, δεν επαρκεί για να ικανοποιήσει την γυναικεία επιθυμία. Μέρα και νύχτα η γυναίκα δεν σκέφτεται τίποτε άλλο παρά το χρυσάφι και τα πολύτιμα πετράδια, τα υφάσματα και τα κεντήματα, τις κρέμες και τα αρώματα.
Αν δεν υπήρχε η σεξουαλική επιθυμία, κανένας άντρας με τα σωστά του δεν θα ήθελε να μοιράζεται το σπίτι του με μια γυναίκα και να υφίσταται τις επακόλουθες ζημιές, παρά τις οικιακές εργασίες που εκτελεί. Γι’ αυτό το λόγο ο Θεός, γνωρίζοντας την ελεεινή της φύση, την προίκισε με το όπλο της σεξουαλικότητας…”

“…Η ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΗ [ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ] ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙEIΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ, ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ. ΒΓΑΛΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΕΩΣ. ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΑΝΔΡΑΣ ΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΙΝΑΦΙΟΥ; ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΞ΄ ΑΡΧΗΣ [ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ] ΟΠΛΙΣΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ [ΝΑ ΘΕΛΓΕΙ] ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΕ ΝΑ ΣΥΝΟΙΚΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ [ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ] ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΕΣ – ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΝΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ – ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΦΡΟΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΙΕΣ ΣΑΣ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΣΕ ΤΟΣΕΣ ΝΤΡΟΠΕΣ ΤΙ ΘΑ ΤΙΣ ΘΕΛΑΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΣ ΠΟΘΟΣ;…”
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – “ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥΣ ΣΥΝΕΙΣΑΚΤΟΥΣ”, MIGNE 47.

“…ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΤΙΣΕ [Ο ΓΙΑΧΒΕ] ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙ΄ ΑΥΤΟΝ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΑΣΤΗΚΕ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΑΛΛΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ…”
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – “ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΙΝΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΣΤΑΓΕΙΡΙΟΝ ΑΣΚΗΤΗΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝΤΑ”, MIGNE 47.

“ΟΠΩΣ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑΝ ΛΕΟΝΤΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΚΑΙ ΒΛΟΣΥΡΟ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΡΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΙΤΗ, ΤΟΥ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΕΡΙΖΩΣΕΙΣ ΤΑ ΝΥΧΙΑ, ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΘΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΕΛΑΣΤΟ, …ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΡΥΧΗΘΜΟ ΤΟΥ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ [ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ] ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΛΑΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΟΥΣ, ΖΩΗΡΟΤΕΡΟΥΣ, ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΥΣ, ΑΝΟΗΤΟΥΣ, ΟΞΥΘΥΜΟΥΣ, ΘΡΑΣΕΙΣ, ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΥΣ, ΑΓΕΝΕΙΣ, ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΥΣ, ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΣ, ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ, ΙΤΑΜΟΥΣ, ΦΛΥΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΗΘΗ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ.

ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΠΟΤΡΕΠΤΟ [ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ] ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΓΥΡΤΗΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΙ ΚΑΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΓΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΙΑ ΑΦΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΛΟΓΙΑ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΒΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ…”.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ – “ΕΚΛΟΓΑΙ: ΛΟΓΟΣ Δ΄, ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ“, MIGNE 63.

Βασδέκης Ν. Σταύρος
Μαυροκορδάτου 31
62000 Σέρρες
τηλ. 23210-52462
athriskos.gr

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος χωρίς την άδεια του συγγραφέα.

Πηγή: vanessa111.wordpress.com


Creative Commons License

Print Friendly

Κώδικας ενσωμάτωσης σε ιστοσελίδα:

Κώδικας ενσωμάτωσης σε φόρουμ:

Κοινοποίηση:










Σχετικά θέματα:
  • Απ' τον «ανθόκηπο» του Χριστιανισμού: Άγιος Αθανάσιος
  • Χριστιανισμός και επιστήμη
  • Η σχέση της Ορθοδοξίας με την λογική και τη γνώση
  • Philosophia ancilla
  • Μεσαίωνας στην Ανατολή (σχετικά με το επιχείρημα, ότι στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία δεν υπήρξε Μεσαίωνας)


  • Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


    Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
    • Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
    • Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
    • Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
    • Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
    • Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
    Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


    ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο σχολιασμός από απλούς επισκέπτες, για διαχειριστικούς λόγους, κατά περιόδους απενεργοποιείται (ακόμη και χωρίς προειδοποίηση). Συνιστάται λοιπόν ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.



    Μορφοποίηση κειμένου


    Μπορείτε να μορφοποιήσετε το σχόλιό σας, χρησιμοποιώντας τις εξής ετικέτες (tags):
    • Έντονα: <b>Το κείμενό σας εδώ.</b>
    • Πλάγια: <i>Το κείμενό σας εδώ.</i>
    • Υπογράμμιση: <u>Το κείμενό σας εδώ.</u>
    • Διαγράμμιση: <s>Το κείμενό σας εδώ.</s>
    • «Παράθεση»: <blockquote>Το κείμενό σας εδώ.</blockquote>
    • Σύνδεσμος: <a href="Ο σύνδεσμος εδώ." target="_blank">Η περιγραφή του συνδέσμου εδώ.</a>
    • Για να εμφανίσετε κάποια εικόνα ή βίντεο στο σχόλιό σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να επικολλήσετε τον σύνδεσμο του αρχείου. Εάν θέλετε να ανεβάσετε κάποια εικόνα (όχι βίντεο) από τον υπολογιστή σας, χρησιμοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή που υπάρχει στο πεδίο σχολιασμού.