Πάρε-Δώσε

Ιστοχώρος ποικίλης ύλης
Ελληνική σημαία
Κοινοποίηση στο Google+

Μοναστήρι Ιωάννης Μακρινός Α.Ε. - Καταπατήσεις (δασικών) εκτάσεων και...«παλιά μου τέχνη κόσκινο» των «ταπεινών» ρασοφόρων

  23/09/2010 | 1.253 εμφανίσεις | Σχολιασμός

Μετά από την επίσημη καταγγελία του blog megaramme.blogspot.com το οποίο ευχαριστούμε θερμά για την ανάδειξη του θέματος, πήγαμε στην δασική περιοχή λίγο πιο πάνω από τον Άγ. Ιωάννη Μακρινό και τραβήξαμε πλάνα από την νέα εκκλησία...

Η συγκεκριμένη εκκλησία έχει χτιστεί σε δασική περιοχή που απαγορεύεται δια ροπάλου η οικοδόμηση. Mάθαμε ότι εκεί βρέθηκαν τα…κόκαλα του Αγ. Ιωάννου του…Μακρινού… Δηλαδή όπου βρίσκουμε κόκαλα «αγίων» πρέπει να στήνουμε εκκλησία; Το μοναστήρι στήθηκε πιο κάτω και πήρε ότι ήταν πάρει και με το παραπάνω, δεν θα μας πάρουν και το οξυγόνο για κάποιον που έζησε 2000 χρόνια πριν και ανέπτυξε μια θρησκεία που στηρίζεται στον σκοταδισμό στις τύψεις και στον σαδισμό της ψυχής (αυτό είναι προσωπική άποψη). Αρκετά. Μακριά (Μακρινός) και αγαπημένοι. Δεν είμαστε όλοι χριστιανοί, υπάρχουν και άνθρωποι που κατανοούν τα κβάντα.

Το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ είναι αυτό το «τσάκ!» που χρειάζεται να καταλάβουν μερικοί από τον κλήρο της εκκλησίας πώς αυτό που πλασάρουν «Κανείς δεν μπορεί να τα βάλει με την εκκλησία»… ίσως περάσει στο ντούκου, ίσως κάποιος να πληρωθεί περισσότερο, ίσως να του δημιουργήσουν τύψεις τύπου «θα σε κάψει ο Θεός», ίσως να δουλέψει σωστά το σύνταγμα σύμφωνα με τα άρθρα και τους νόμους του δικαίου, ίσως να ξεχαστεί εντελώς και το Πάσχα του 2011 να πάνε όλοι στον ναό να δώσουμε 20 λεπτά, 1 ευρώ… 2… 6... 12 ευρώ για να έχουμε καλή ψυχή όσο πουλάει ο κάθε ένας την ψυχή του για προσωπικούς ή όχι λόγους. Το θέμα δεν είναι όμως αυτό, δεν έχει σημασία ο ψυχολογικός πόλεμος που δεχόμαστε όλοι εμείς (στις οικογένειες μας και στους φίλους μας) όχι δεν είναι το θέμα αυτό. Το θέμα είναι να αναγνωρίσουμε μόνοι μας τι είναι σωστό και τι λάθος, τι είναι καλό και κακό. Σε όλες τι συζητήσεις που είχα με γνωστούς μου, εγώ ήμουν ο κακός που τόλμησα να πω, ο φίλος μου που τόλμησε να μιλήσει για το μικρό δεντράκι ήταν κακός, αυτός μάλιστα που είπε μια πολύ κακιά κουβέντα για την Εκκλησία ήταν ο Σατανάς!

Σε μια φάση σκέφτηκα γιατί να ασχοληθώ άλλο. Ποιος ο λόγος; Αφού όλο το κόλπο είναι στημένο, έχουν κάνει τόσο μεγάλη πλύση εγκεφάλου, παίζονται τόσο πολύ μεγάλα παιχνίδια στο όνομα του που εγώ όπως χαρακτηριστικά μου είπε κάποιος δεν «φθουράω». ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ στον εαυτό μου με κόστος την καθαρή και αγνή ψυχή μου, να μην αφήσω ποτέ ξανά αυτά τα γεροντάκια από τα μάτια μου. Μπορεί να φοβάμαι γιατί αντικατοπτρίζετε την θρησκεία και με αυτό που κάνω την «προσβάλω» με κάποιον τρόπο αλλά κάθε φορά που θα κοιμάστε θα ξυπνάτε με τους εφιάλτες, όσον και διαλογισμό να κάνετε πάντα θα έχετε τους εφιάλτες του μέλλοντος. Τους εφιάλτες που ψάχνετε μέσα στα μεγάλα κτήρια που θέλετε να κάνετε… Δεν θα έχετε οξυγόνο να πάρετε ανάσα, στο τέλος θα αναζητάτε αυτό το τελευταίο δέντρο που κάψατε με μαρμαρόσκονη και σκυρόδεμα στην καρδιά της ζωής. Ου φονεύσεις, Ου κλέψεις, Ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή, Ουκ επιθυμήσεις πάντα όσα τω πλησίον σου εστί...

Τάσος Μανώλης (1, 2)

Σημείωση Π-Δ: Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο κύριος Μανώλης στο e-mail καταγγελίας, «πέραν του ότι έχουν βάλει εκκλησάκια πάνω από αρχαιολογικές ανασκαφές... το μοναστήρι στην κυριολεξία είναι σαν φρούριο με κάμερες CCTV control room περιμετρικά με τοίχο 4 μέτρα!».
Και είναι ν' «απορεί» κανείς εδώ: Τι τις θέλουν τις κάμερες, τα επίγεια «μάτια» κι «αφτιά» του Θεού;

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Επισυνάπτεται δορυφορική φωτογραφία με το πριν και το μετά...

Δορυφορική φωτογραφία


Creative Commons License

Print Friendly

Κώδικας ενσωμάτωσης σε ιστοσελίδα:

Κώδικας ενσωμάτωσης σε φόρουμ:

Κοινοποίηση:










Σχετικά θέματα:
  • Απ' τον «ανθόκηπο» του Χριστιανισμού: Άγιος Αθανάσιος
  • Κωνσταντίνου και Ελένης («άγιοι» άνθρωποι) - Εννέα ειδεχθή εγκλήματα του Μεγάλου Αγίου Ισαποστόλου Κωνσταντίνου
  • Επίσκοπος Γάζας, Πορφύριος - Ο «άγιος» καταστροφέας μνημείων
  • Χριστιανικό εμπόριο ελπίδας
  • Όσιος Αθανάσιος ο Πάριος - Ο φωτοσβέστης κι εχθρός της Ελληνικής Επαναστάσεως


  • Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


    Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
    • Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
    • Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
    • Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
    • Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
    • Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
    Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


    ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο σχολιασμός από απλούς επισκέπτες, για διαχειριστικούς λόγους, κατά περιόδους απενεργοποιείται (ακόμη και χωρίς προειδοποίηση). Συνιστάται λοιπόν ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.



    Μορφοποίηση κειμένου


    Μπορείτε να μορφοποιήσετε το σχόλιό σας, χρησιμοποιώντας τις εξής ετικέτες (tags):
    • Έντονα: <b>Το κείμενό σας εδώ.</b>
    • Πλάγια: <i>Το κείμενό σας εδώ.</i>
    • Υπογράμμιση: <u>Το κείμενό σας εδώ.</u>
    • Διαγράμμιση: <s>Το κείμενό σας εδώ.</s>
    • «Παράθεση»: <blockquote>Το κείμενό σας εδώ.</blockquote>
    • Σύνδεσμος: <a href="Ο σύνδεσμος εδώ." target="_blank">Η περιγραφή του συνδέσμου εδώ.</a>
    • Για να εμφανίσετε κάποια εικόνα ή βίντεο στο σχόλιό σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να επικολλήσετε τον σύνδεσμο του αρχείου. Εάν θέλετε να ανεβάσετε κάποια εικόνα (όχι βίντεο) από τον υπολογιστή σας, χρησιμοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή που υπάρχει στο πεδίο σχολιασμού.