Πάρε-Δώσε

Ιστοχώρος ποικίλης ύλης
Ελληνική σημαία Πάρε-Δώσε

Ο Γκαζμέντ Καπλάνι και οι αντιρατσιστικές-ανθελληνικές του ιστοριούλες – Ο βίος και η πολιτεία του Αλβανού «επαγγελματία» μετανάστη

  30/10/2008 | 9.260 εμφανίσεις | Σχολιασμός

Γκασμέντ ΚαπλάνιΠριν λίγους μήνες, είχε δημοσιευθεί εδώ, ένα περιστατικό με υπόθεση απείρου κάλλους, όπου πρωταγωνιστής ήταν ένας υποτιθέμενος Νιγηριανός μετανάστης, για το οποίο δεν ήξερε αν θα έπρεπε να κλάψει, να γελάσει, ή να θυμώσει κανείς.
Πρόσφατα, έπεσα και σε ένα άλλο «άρθρο» του «περιώνυμου» δημοσιογράφου, με τίτλο «Είμαι η ξένη…» όπου βεβαίως καταδεικνύεται και πάλι, ο ελληνικός ρατσισμός.
Το καταπληκτικό σ’ αυτό το άρθρο, είναι ότι τον ελληνικό ρατσισμό, δεν το καταγγέλλει (εμμέσως) κάποια Αλβανή ή οποιαδήποτε αλλοδαπή, αλλά μια υποτίθεται «πικραμένη ομογενής της Αλβανίας». Είναι εύλογη η απορία βεβαίως, πως η εν λόγω «μπασταρδεμένη (sic) ομογενής από την Αλβανία», ένιωσε πιο οικείον τον διαπιστωμένα ανθέλληνα Αλβανό δημοσιογράφο, για να εκφράσει την πίκρα της, απ’ ότι κάποιον Έλληνα. Εκτός κι αν…πρόκειται για ένα ακόμα προβοκατόρικο δημοσίευμα, όπου η «ξένη» είναι απλώς ένα δημιούργημα του Καπλάνι, ή αν είναι είναι υπαρκτό πρόσωπο είναι εξαιρετικά αμφίβολο ότι πρόκειται για Ελληνίδα.
Το γιατί ίσως το καταλάβετε διαβάζοντας τα παρακάτω αποσπάσματα…

Η «Ξένη» λοιπόν, θέλοντας να μας πείσει για τον ελληνικό ρατσισμό, δημοσιεύει και στο ιστολόγιό της ένα «συνταρακτικό» περιστατικό το οποίο μας κάνει να εμπεδώσουμε ότι όντως είμαστε ρατσιστές

Το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ που διοργανώνεται κάθε χρόνο έχει γίνει για μένα και την κολλητή μου θεσμός. Τα τελευταία χρόνια το επισκεπτόμαστε ανελλιπώς. Πριν από περίπου 3 χρόνια κάναμε ακριβώς αυτό που κάνουμε κάθε χρόνο. Πήραμε ένα ταξί και του είπαμε να μας πάει στο Πεδίο του Άρεως, στην Πλατεία Πρωτομαγιάς όπου διοργανώνεται το Φεστιβάλ.
Η κολλητή μου κάθισε στο πίσω κάθισμα, ενώ εγώ κάθισα στο μπροστινό. Ο οδηγός ήταν περίπου 35 ετών. Φαινόταν ήσυχος και καλοσυνάτος άνθρωπός άλλα όπως και όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοί του, έχουν αυτή την διακριτικότητα που τους κάνει να ξεχωρίσουν. Και αρχίσαμε…

Ταξιτζής: Τι θα κάνετε στο Πεδίο του Άρεως τέτοια ώρα ρε κορίτσια; Έχει αρχίσει να βραδιάζει και είναι επικίνδυνα εκεί.

Εγώ: Πάμε εκεί για το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ.

Ταξιτζής: Είπα και εγώ. Και τι έχει εκεί;

Η κολλητή μου: Έχει διάφορες εκθέσεις και ωραίες συναυλίες με θέμα τον ρατσισμό.

Ταξιτζής: Α… για αυτό πάτε για τις συναυλίες.

Εγώ: Όχι μόνο. Πηγαίνουμε για το σύνολο. Σχεδόν κάθε χρόνο το κάνουμε αυτό.

Ταξιτζής: Καλά ρε κορίτσια, πάτε εκεί με τους ξένους;

Η κολλητή μου: Ναι γιατί κακό είναι;

(Ξαφνικά ο ταξιτζής έχει χάσει την καλοσυνάτη όψη του και γίνεται πιο σοβαρός.)

Ταξιτζής: Κοιτάξτε να δείτε κορίτσια. Εγώ ρατσιστής δεν είμαι. Το λέω και το πιστεύω αυτό. Όταν ήμουν Αμερική, ο κολλητός μου ήταν μαύρος και δεν είχα και κανένα πρόβλημα. Οι άνθρωποι ήταν μια χαρά. Ούτε πείραζαν ποτέ κανέναν. Αλλά, (σε αυτό το σημείο υπάρχει πάντα ένα αλλά), μη μου μιλήσεις για Αλβανούς. Γίνομαι Τούρκος.

Η κολλητή μου: Γιατί σας έχουν κάνει τίποτα;

Ταξιτζής: Εμένα; Όχι παιδάκι μου τι να μου κάνουν εμένα. Αλλά δεν βλέπεις γύρο σου τι γίνεται; Κλέβουν, σκοτώνουν, βιάζουν και κανείς δεν κάνει τίποτα για αυτό.

Η κολλητή μου: Άρα δηλαδή, τα «έχετε» με την κυβέρνηση που δεν κάνει σωστά την δουλειά της;

Ταξιτζής: Όχι κοπελιά, τι να πρωτοκάνει η Κυβέρνηση. Από την άλλη, εγώ σου λέω δεν έχω πρόβλημα με κανέναν ξένο μόνο με τους Αλβανούς. Άτιμη φάρα.

(Έβλεπα ότι η κουβέντα δεν θα είχε καλό τέλος και δεν μας έβλεπα να φτάνουμε ποτέ στον προορισμό μας. Η κολλητή μου είχε αρχίσει να κοκκινίζει και οι μπούκλες της είχαν αρχίσει να ανεβαίνουν, επικίνδυνα προς τα πάνω από τα νεύρα της. Για αυτό είπα να πάρω εγώ την σκυτάλη).

Εγώ: Ώστε έτσι πιστεύετε ε, ότι είναι άτιμη φάρα οι Αλβανοί;

Ταξιτζής: Γιατί άδικο έχω ρε κοπελιά; Μας έχουν καταστρέψει. Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους που βρίζουν τους Αλβανούς και στο τέλος τους παίρνουν στις δουλειές τους γιατί είναι φτηνοί. Εγώ στο ταξί μου δεν βάζω Αλβανούς. Τέλος. Δεν τα θέλω τα λεφτά τους. Πώς το λένε;

Εγώ: Καλά και πώς καταλαβαίνετε εσείς ποιος είναι Αλβανός και ποιος όχι;

Ταξιτζής: Τους καταλαβαίνω. Φαίνονται οι άνθρωποι από χιλιόμετρα ότι είναι Αλβανοί (την τελευταία λέξη την τόνισε σαν να ήταν βρισιά).

Εγώ: Για τους Ομογενείς από την Αλβανία τι γνώμη έχετε;

Ταξιτζής: Α… πα πα, μακριά απ’ αυτούς. Αυτοί είναι Αλβανοί και το παίζουν Έλληνες. Αυτοί και αν είναι οι χειρότεροι όλων.

Μέσα από αυτή την συζήτηση είδα την κολλητή μου να έχει ηρεμήσει. Όλα αυτά που έλεγε ο οδηγός μας φαινόταν τελείως γελοία, για αυτό το είχαμε ρίξει στα γέλια. Αλλά η ιστορία δεν τελείωσε εδώ. Έχοντας φτάσει στον προορισμό μας. Τον πληρώσαμε και βγήκαμε από το ταξί. Πριν προλάβει να φύγει, άφου ήμουν σίγουρη ότι δεν θα μου έρθει καμία ξανάστροφη, σκύβω στο παράθυρο του συνοδηγού και λέω: «Α… ξέχασα να σας πω να προσέχετε διότι τώρα, μόλις αποβιβάστηκαν από το ταξί σας δυο Αλβανίδες». Η έκφραση του την ώρα που το άκουσε αυτό ήταν όλα τα λεφτά.

Διαβάζοντας το θέμα, κάπου «ερεθίστηκα» και μπήκα στον πειρασμό ν’ απαντήσω:

Που είσαι κοπελιά…το έχουμε ξαναδεί το έργο με τον Καπλάνι και τους «κατατρεγμένους» από τον ελληνικό «ρατσισμό».
https://www.pare-dose.net/blog/?p=146

 

Και πολύ αμφιβάλλω αν είσαι «μπασταρδεμένη» Ελληνίδα τελικά (όπως αυτοαποκαλείσαι εδώ http://imerologiomiasksenis.blogspot.com/2008/09/blog-post_29.html), ή Αλβανίδα (μας έχει μπερδέψει), γιατί ο Έλληνας της Βορείου Ηπείρου (και όχι γενικώς της Αλβανίας) δεν είναι ομογενής, αλλά στην ουσία ΓΗΓΕΝΗΣ Έλληνας.

 

Ότι και να είσαι πάντως, θα πρέπει να είσαι πιο ειλικρινής, γιατί η όλη σου στάση σε «καρφώνει».

 

Το να μην συμπαθεί κάποιος μια ομάδα ανθρώπων ή ένα έθνος, δεν τον κάνει αυτόματα και ρατσιστή.
Πες μας τώρα, ότι το αγαπημένο έθνος των Αλβανών, είναι οι Έλληνες, ή οι Σέρβοι, για να μας τρελάνεις τελείως. Οι Αλβανοί λοιπόν είναι ρατσιστές;

Η «Ξένη» ανταπαντά (ομολογουμένως με κόσμιο τρόπο):

Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον όσα μου γράφεις. Θα ήθελα για αρχή να σε ευχαριστήσω που μπήκες σε αυτόν τον κόπο. Για το μπασταρδεμένη που είχες δει σε μια από τις αναρτήσεις μου, μου το είχανε πει αρκετοί στις αρχές όταν είχα έρθει Αθήνα και το χρησιμοποίησα και εγώ ηρωνικά φυσικά. Όσο για την Βόρεια Ήπειρο που λες, απ’ όσα γνωρίζω υπάρχει μόνο στα λόγια. Αν ανοίξεις έναν σημερινό χάρτή θα καταλάβεις ότι η Βόρεια Ήπειρος έχει εξαφανιστεί…(Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά μόνο εσύ και εγώ θυμόμαστε την ύπαρξή της. Η κυβέρνηση την αγνοεί όπως και τους Ομογενείς που τους έχει παρατήσει στην μοίρα τους και αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι).

 

Όταν λέω ότι είμαι Ελληνίδα Ομογενής από την Αλβανία, δεν το βγάζω από το κεφάλι μου αυτό. Εάν δει κανείς την ταυτότητά μου θα καταλάβει ότι αυτό γράφει άρα αυτό είμαι. Τουλάχιστον για αυτούς που κρίνουν τους ανθρώπους από αυτό που λέει η ταυτότητά τους.
Μου γράφεις για ρατσισμό. Δεν τίθεται πουθενά θέμα ρατσισμού, διακρίσεων είναι η σωστή λέξη. Μου γράφεις για αντιπάθειες και συμπάθειες. Δεν ξέρω εσύ τι κάνεις, εγώ όμως δεν συμπαθώ ή αντιπαθώ ομάδες, χώρες ή έθνη και πιστεύω ότι είναι μεγάλο λάθος να το κάνει κανείς αυτό. Πιστεύω ότι το σωστό είναι να κρίνεις κάποιον για πράγματα που ευθύνεται και όχι για πράγματα που δεν ευθύνεται. Εγώ ευθύνομαι για τις πράξεις και τα λόγια μου δεν ευθύνομαι όμως για τους γονείς που με έφεραν στον κόσμο, για τον τόπο στον οποίον γεννήθηκα και το χρώμα του δέρματός μου.

 

Όσο για το σκηνικό με τον οδηγό ταξί, φαίνετε ότι σου διέφυγε το εξής απόσπασμα του κείμενου: «Εγώ: Για τους Ομογενείς από την Αλβανία τι γνώμη έχετε;
Ταξιτζής: Α… πα πα, μακριά απ’ αυτούς. Αυτοί είναι Αλβανοί και το παίζουν Έλληνες. Αυτοί και αν είναι οι χειρότεροι όλων.» τα σχόλια είναι περιττά, μπήκα στο blog σου και είδα ότι ανάμεσα στα αλλά σου προσόντα είσαι και αρκετά έξυπνος.

 

Αυτά αγαπητέ μου Πάρε-Δὠσε, χάρηκα πάντως πολύ που τα είπαμε.

Κάπου εδώ ακολουθεί η δεύτερη απάντησή μου:

Κατ’ αρχάς αγαπητή φίλη (είτε Ελληνίδα, είτε Αλβανή), δεν ήταν κόπος, αλλά υποχρέωση, από την στιγμή που διακρίνω ένα «τσουβάλιασμα» κι έναν υπερβολικά απλοϊκό τρόπο σκέψης κι εξαγωγής αυθαίρετων συμπερασμάτων που έχουν σαν φυσικό μονόδρομο στο να μας καταδείξουν τον «ρατσιστή» Έλληνα.

 

Τον Καπλάνι δεν τον ανέφερα τυχαία. Ψάξ’ το λίγο…

 

Πριν κάποια χρόνια, μέσα σε ένα κατάμεστο Ολυμπιακό Στάδιο, οι Αλβανοί είχαν κάψει την ελληνική σημαία. Την σημαία της χώρας που τους φιλοξενεί.
Οι «ρατσιστές» Έλληνες λοιπόν, όχι μόνο κατάπιαν αυτή την προσβολή, αλλά τους άφησαν να διαδηλώνουν και κατά του ελληνικού «ρατσισμού» και να μιλούν και για Τσαμουριά.
https://www.pare-dose.net/blog/?p=81

 

Πες μου, αν γίνονταν κάτι ανάλογο σε Γερμανία ή Γαλλία, ή ακόμα και στην δημοκρατική…Αλβανία, τι θα γινόταν; Για να μην σου θυμίσω την Ιταλία που βούλιαξε ολόκληρο καράβι με Αλβανούς (λαθρο)μετανάστες στην Αδριατική.

 

Έχεις πάρει μια ατάκα ενός (πιθανών αμόρφωτου) ταρίφα και την έχεις κάνει εικόνισμα, χαρακτηρίζοντας (εμμέσως πλην σαφώς), έναν ολόκληρο λαό, αντί να σε απασχολεί σαν Βορειοηπειρώτισσα, γεγονότα σαν αυτό http://hellenicrevenge.blogspot.com/2008/10/blog-post_29.html

 

Ναι, η Ελλάδα ολιγωρεί, δεν είναι καινούργια διαπίστωση. Δικαιολογείσαι να νιώθεις την οποιαδήποτε πίκρα. Αλλά μέχρι το να διαπραγματεύεσαι το αδιαπραγμάτευτο, δηλαδή την εθνική σου συνείδηση (και ν’ απλώνεις ταυτόχρονα, βούτυρο στο ψωμί του επαγγελματία μετανάστη Καπλάνι), υπάρχει μια τεράστια απόσταση. Γι’ αυτό να μου επιτρέψεις να έχω σοβαρές επιφυλάξεις, όσον αφορά την εθνική σου καταγωγή. Προσωπικά, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα αν είσαι Αλβανή και υποστηρίζεις τα όσα υποστηρίζεις. Δήλωσέ το όμως ευθέως για να συζητήσουμε σε άλλο επίπεδο και μην το «μπογιατίζεις» με όρους όπως «μπασταρδεμένη», «ομογενής» κ.α.

 

Λες ότι αυτοαποκαλείσαι όπως ακριβώς σε αναφέρει η ταυτότητά σου. Κι επειδή σε γράφουν έτσι, άρα…έτσι είναι!
Συγγνώμη, αγαπητή μου φίλη, αλλά είναι επιχείρημα αυτό τώρα; Κι εμένα η ταυτότητά μου γράφει ότι είμαι χριστιανός ορθόδοξος. Αυτό σημαίνει ότι όντως είμαι;

 

Μου λες ότι εγώ γράφω για ρατσισμό. Μα αυτό δεν είναι το θέμα εδώ; Κοίταξε τι γράφεις στην αρχή του θέματος: «Το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ που διοργανώνεται κάθε χρόνο έχει γίνει για μένα και την κολλητή μου θεσμός». Μην παίζεις λοιπόν με τις λέξεις. Το φεστιβάλ που πηγαίνεις έχει σαν θέμα τον ρατσισμό. Κι όπως και να το κάνουμε διακρίσεις υπάρχουν πάντοτε και παντού, με τον έναν ή άλλον τρόπο, τις οποίες δεν υφίστανται μόνο οι αλλοδαποί, αλλά και οι Έλληνες. Παρεμπιπτόντως, έχεις πάει σε ανάλογο φεστιβάλ στην Αλβανία, ή εκεί δεν υφίσταται θέμα ρατσισμού και διακρίσεων;

 

Λύσε μου τέλος μια απορία αν θες…
Τι σε οδήγησε να στείλεις την «ιστορία» σου για δημοσίευση, στον ομολογουμένως ανθέλληνα Καπλάνι κι όχι σε κάποιον Έλληνα δημοσιογράφο;
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artid=1406058

Ξαναγυρνάμε τώρα στον Καπλάνι. Ποιος είναι και ποιο το ποιόν του;
Διαβάζουμε στο karsilamas.blogspot.com:

Ένας επαγγελματίας μετανάστης,ο οποίος μέσα από διάφορες ενασχολήσεις του,έχει καταφέρει να περνάει τα μηνύματα του και ταυτόχρονα να βγάζει όχι απλώς ένα καλό μεροκάματο,όπως οι περισσότεροι από εμάς,αλλά ένα σκασμό λεφτά.
Ας τα πάρουμε από την αρχή λοιπόν τα πράγματα.
Ο Gazmend Kapllani μετανάστευσε στην Ελλάδα από την Αλβανία το 1991, σε ηλικία 18 ετών. από τότε μένει νόμιμα στην Ελλάδα ως φοιτητής. Το 1997 παίρνει το πτυχίο του από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι υποψήφιος διδάκτορας του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, στην Αθήνα, με κρατική υποτροφία. Το θέμα της διατριβής του είναι «Νεοτερικότητα και Ετερότητα – Η εικόνα του Αλβανών στον Ελληνικό Τύπο και των Ελλήνων στον Αλβανικό Τύπο».
Ως δημοσιογράφος, εργάζεται για την εφημερίδα «Τα Νέα», την κρατική ραδιοφωνία NET 105,8, την αλβανική εφημερίδα Koha Jone, και την έκδοση Balkan Crisis Report του Ινστιτούτου Κάλυψης Πολέμων και Ειρήνης (IWPR).
Είναι ακόμα ιδρυτικό μέλος της ΜΚΟ «Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών», μέλος του κεντρο-αριστερού εξω-κοινοβουλευτικού κόμματος Ανανεωτική Εκσυγχρονιστική Κίνηση της Αριστεράς (Α.Ε.Κ.Α.), και υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής των δικαιωμάτων των μεταναστών στα ελληνικά ΜΜΕ.

 

Αντιγράφω από την ιστοσελίδα www.anthropos.gr

 

ΣΤΕΚΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

 

Το Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο που ιδρύθηκε το 2000 με έδρα την Αθήνα. Η λειτουργία του εγκρίθηκε με υπ’ αριθμό 5842/2001 απόφαση του Πρωτοδικείο Αθηνών.
Οι βασικοί σκοποί του Συλλόγου είναι:
Η υπεράσπιση και κατοχύρωση των κοινωνικών και πολιτιστικών δικαιωμάτων των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα
Η γνωριμία τους με τον ελληνικό πολιτισμό και η καλλιέργειά του, καθώς και η γνωριμία με άλλους πολιτισμούς
Η πληροφόρηση για θέματα που σχετίζονται με την ζωή τους στην Ελλάδα με κύριο σκοπό την ομαλή τους ένταξη στην ελληνική κοινωνία, διατηρώντας την πολιτιστική τους ταυτότητα.
Η προώθηση των πολιτιστικών σχέσεων Ελλάδα και Αλβανίας
Η εκπόνηση και πραγματοποίηση προγραμμάτων για τη διάσωση της πολιτιστικής ταυτότητας τους και την καλύτερη ένταξη στο πολιτιστικό πλαίσιο που ζουν, την πνευματική ολοκλήρωση και την κοινωνική ένταξη των μελών και ιδιαίτερα των νέων
Η εκπόνηση και πραγματοποίηση προγραμμάτων πολιτιστικών, εκπαιδευτικών, παιδαγωγικών και άλλων για τους μετανάστες στην Ελλάδα
Η επικοινωνία και συνεργασία με άλλες κοινότητες και ενώσεις που επιδιώκουν ανάλογους σκοπούς στην Ελλάδα και σε τρίτες χώρες
Η συστηματική μελέτη και παρακολούθηση των προβλημάτων των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα, όπου αυτοί είναι εγκατεστημένοι, και η προσπάθεια για την επίλυσή τους.

 

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του το «Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών στην Ελλάδα» συνεργάζεται με διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς και φορείς όπως οι:
Human Rights Watch,
Amnesty International,
Minority Rights Group,
Ευρωπαϊκό Λόμπι Γυναικών,
Συνήγορος του Πολίτη,
Αλβανική Πρεσβεία,
Αμερικανική Πρεσβεία,
Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας,
ΙΜΕΠΟ – Ελληνικό Ινστιτούτο Μετανάστευσης
ΕΛΙΑΜΕΠ – Ελληνικό Ινστιτούτο για την Ελληνική και Εξωτερική Πολιτική
ΚΕΜΟ,
ΑNTIGONE,
ΕΡΤ (Ελληνική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση),
Hellenic League for Human Rights, o Εργαστήρι Μελέτης της Μετανάστευσης και Διασποράς του Πανεπιστημίου Αθηνών,
Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι,
Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου
Αλβανικό Κέντρο Κινηματογράφου
ΕΡΓΟΝ Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης
ΚΕΚ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ
Έντυπα και Ηλεκτρονικά ΜΜΕ (Τα Νέα, Καθημερινή, κ.α.)
Ελληνικό Forum Μεταναστών
Άλλες Οργανώσεις Μεταναστών και Προσφύγων στην Ελλάδα, κ.α.
Το Στέκι Πολιτισμού Αλβανών Μεταναστών από το 2005 έως σήμερα συμμετέχει, ως ισότιμος εταίρος, στην υλοποίηση του Έργου «Οι Διαστάσεις της Ξενοφοβίας και η Προώθηση Πολυπολιτισμικών Προτύπων» που υλοποιείται από την Αναπτυξιακή Σύμπραξη «ΞΕΝΙΟΣ ΔΙΑΣ» στο πλαίσιο της Κοινοτικής Πρωτοβουλίας EQUAL Β’ Κύκλος.

 

Όπως βλέπετε,έχει πολύ ενδιαφέρον με ποιους συνεργάζεται η εν λόγω ΜΚΟ.
Ψάξτε λίγο τις υπόγειες σχέσεις όλων αυτών των οργανισμών και θα οδηγηθείτε εύκολα σε συμπεράσματα.
Από το 2005,επί κυβέρνησης ΝΔ,η ΜΚΟ του Καπλάνι,συμμετέχει στην αναπτυξιακή σύμπραξη «ΞΕΝΙΟΣ ΔΙΑΣ» για την υλοποίηση του προγράμματος EQUAL της ΕΕ,που αφορά στην καταπολέμηση της ξενοφοβίας και του ρατσισμού και την προώθηση πολυπολιτισμικών προτύπων.
Σε επόμενο άρθρο μας θα δείτε ποιοι άλλοι συμμετέχουν στο project,και κάτω από την επίβλεψη ποιού Υπουργείου.
Επίσης θα δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το πρόγραμμα (EQUAL).
Το μόνο που δυστυχώς δεν θα μάθουμε ποτέ,είναι πόσα χρήματα κοστίζει στον Ελληνα φορολογούμενο η «προώθηση των πολυπολιτισμικών προτύπων»,αφού το Ελληνικό Δημόσιο συμμετέχει κατά 25% στην συγχρηματοδότηση του έργου.
Μια ακόμα χρήσιμη πληροφορία θα ήταν,με τι κριτήρια επιλέχτηκε η συγκεκριμένη ΜΚΟ του Καπλάνι από την στιγμή που υπάρχουν δεκάδες άλλες παρόμοιες οργανώσεις και πόσα χρήματα εισέπραξε για την συμμετοχή της.

 

Υ.Γ.Υπάρχει μια ανώνυμη καταγγελία από εργαζόμενο στο κρατικό ραδιόφωνο την οποία εμείς δεν είμαστε σε θέση να διασταυρώσουμε.Η καταγγελία αναφέρεται στις μηνιαίες αποδοχές του Καπλάνι για τις εκπομπές του στο ραδιόφωνο,οι οποίες ανέρχονται στις 7.000 ευρώ.Αν ισχύει κάτι τέτοιο,τότε επαληθεύεται το ρηθέν από τον Σπύρο Καλογήρου «Είναι πολλά τα λεφτά Αρη».

Συνεχίζουμε με το lupus002.blogspot.com:

Ο κ. Καπλάνι γεννήθηκε το 1973 στο Λούσνιε της Αλβανίας και βρίσκεται στην Ελλάδα από το 1991. Αποφοίτησε με επιτυχία από την Φιλοσοφική Αθηνών, όπου έλαβε και διδακτορικό. Είχε δική του εκπομπή στο κρατικό ραδιόφωνο και αρθρογραφεί σε έντυπα κυρίως του οργανισμού Λαμπράκη και αλβανικές εφημερίδες. Έχει εκδώσει βιβλία και ποιητικές συλλογές.

 

Ο κ. Καπλάνι ανήκει στο κλειστό κλαμπ των φανατικών υποστηρικτών της άποψης ότι η εθνική ομοιογένεια των κρατών, όπως την γνωρίζαμε, πρέπει να πάψει να υπάρχει. Είναι στενά συνδεδεμένος με τον πρώην πολιτικό σύμβουλο της Αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα κ. Brady Kissling (αυτόν που παραιτήθηκε μετά τον πόλεμο στο Ιράκ). Επίσης είναι οπαδός των απόψεων Φάλμεράγιερ, ότι δηλαδή δεν υπάρχουν Έλληνες, αλλά απόγονοι Αλβανών και Σλάβων. Ο κ. Καπλάνι καταγγέλει συνεχώς τα ελληνικά ΜΜΕ για «επιχειρήσεις δαιμονοποίησης» της εικόνας του Αλβανού μετανάστη και του Αλβανού γενικότερα”, ενώ θεωρεί τους νεοέλληνες ρατσιστές…Όμως ό ίδιος, αισθάνεται τόσο Έλλήνας που δεν χάνει ευκαιρία να αποκαλεί την Ελλάδα «η χώρα μας».

 

Η δημόσια εικόνα της «περίπτωσης Καπλάνι», ως πρότυπο «διανοούμενου, πολιτικοποιημένου Αλβανού μετανάστη», ήταν σχεδόν ειδυλλιακή. Όμως την άνοιξη του 2003, ξαφνικά κινήθηκε η διαδικασία απέλασής του. Οι πολυάριθμοι φίλοι της περίπτωσης, έπεσαν από τα σύννεφα. Τι είχε συμβεί; Γιατί το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης άρχισε να καταδιώκει τον νεαρό επιστήμονα, μάλιστα την εποχή που η Ελλάδα του Σημίτη προέδρευε της ευρωπαϊκής Ένωσης; Φίλοι του κ. Καπλάνι, (βουλευτές, δημοσιογράφοι κ.ά) τον συμβούλευσαν να διαμαρτυρηθεί. Τα παπαγαλάκια του Σημιτισμού άρχισαν να κελαηδούν περί «ρατσισμού» του κρατικού μηχανισμού και της Αστυνομίας, κ.ά Ο κ. Καπλάνι πετυχαίνει τελικώς να γίνει δεκτός, από τον γ.γ. του υπουργείου Δημόσιας Τάξης Δ. Ευσταθιάδη, στον οποίον και εκθέτει το πρόβλημά του.
Η έκπληξη όμως έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν, αντί το Υπουργείο να κάνει πίσω, η Αστυνομία εισβάλλει στο σπίτι του και τον …συλλαμβάνει, (λόγω μίας παλιάς απλήρωτης κλήσης επειδή οδηγούσε χωρίς δίπλωμα). Σημειώνουμε ότι υπουργός Δημόσιας Τάξης εκείνη την περίοδο ήταν ο Μ. Χρυσοχοίδης. Την τελευταία στιγμή και μετά από κινητοποίηση των συγκροτημάτων Λαμπράκη και Τεγόπουλου, αλλά και παρέμβαση της Αμερικανικής πρεσβείας, με απόφαση του ίδιου του Κ. Σημίτη, η απέλαση του κ. Καπλάνι δεν πραγματοποιήθηκε. Ο ίδιος όμως πήρε το μήνυμα;

 

Οι φίλοι της «περίπτωσης Καπλάνι» κίνησαν γη και ουρανό να μάθουν τους λόγους αυτής της συμπεριφοράς, φοβούμενοι ότι υποστηρίζουν τον λάθος άνθρωπο. Άλλωστε το παράδειγμα του Αμπντουλχαλίμ Ντεντέ, ήταν πρόσφατο. Νόμιζαν ότι υποστήριζαν έναν αριστερό μειονοτικό από την Κομοτηνή, αλλά τους βγήκε Τούρκος εθνικιστής και άνθρωπος του τουρκικού ΥΠΕΞ, που ζητούσε την κεφαλή Οτσαλάν επί πίνακι…

 

Επισήμως ποτέ δεν μαθεύτηκε ο λόγος για τον οποίο ξεκίνησε αυτή η ιστορία της απέλασης Καπλάνι. Η Ασφάλεια, μίλησε αορίστως περί λίστας με ανθρώπους επικίνδυνους για την «εθνική ασφάλεια», ενώ οι φήμες περί κατασκοπείας και σχέσεων με τον UCK και το οργανωμένο έγκλημα οργίαζαν.

 

Ο κ. Καπλάνι μέχρι σήμερα εξακολουθεί απερίσπαστος το «επιστημονικό ερευνητικό έργο του» έχοντας θέσει ως στόχο “την πειθαρχημένη σύγκρουση με τις προλήψεις, τις συλλογικές ιδεοληψίες, τα στερεότυπα του αυτοθαυμασμού και της μισαλλοδοξίας προς κάθε εθνο-θρησκευτικό μειονοτικό” (βλ “Ε” 3/5/2003)

Φυσικά στην περιπέτεια του Καπλάνι, έσπευσε να συμπαρασταθεί, ποιος άλλος; Ο Ιός της Ελευθεροτυπίας!

Στο resaltomag.gr, μαθαίνουμε επίσης:

Όπως θα δείτε εδώ http://www.kekdiastasi.edu.gr/default.asp?id=300030015&lcid=1032
ο “επαγγελματίας” μετανάστης,είναι και…διευθυντικό στέλεχος.
Μιλάμε για πολλή φτώχια,καταραμένη φτώχια.
Αχ μωρέ τον κακόμοιρο,κρίμα είναι.Η ρατσιστική και ξενόφοβη Ελλάδα-κατά τα λεγόμενα του-,τον σπούδασε,τον τρέφει (με πέντε-έξι δουλειές),του δίνει ελεύθερα και χωρίς κανέναν περιορισμό το δικαίωμα να εκφράζεται.
Αλήθεια στην δική του χώρα,θα μπορούσε ένας αλλοδαπός να τύχει της ίδιας μεταχείρισης;

Επιστρέφοντας στο karsilamas.blogspot.com, πληροφορούμαστε και τις προοπτικές εμπλοκής στην πολιτική του Καπλάνι:

Το ΙΣΤΑΜΕ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ διοργάνωσει την Δευτέρα 9 Ιουνίου εκδήλωση ανοιχτού διαλόγου με θέμα: “Η μεταναστευτική πραγματικότητα στον Δήμο της Αθήνας.Κοινωνική ένταξη και προώθηση της πολυπολιτισμικής ταυτότητας”.

Μεταξύ των συμμετεχόντων και ο Κώστας Σκανδαλίδης.

Την εκδήλωση συντόνιζε ο γνωστός και μη εξαιρετέος Γκαζμέντ Καπλάνι.

Από αυτό το blog σας είχαμε αποκαλύψει εδώ και μήνες ότι ο ΓΑΠ έχει μεγάλα σχέδια για τον “επαγγελματία μετανάστη”.

Σιγά,σιγά αρχίζει να τα υλοποιεί.

Ο Καπλάνι,προορίζεται από τους κύκλους που τον αβαντάρουν να αποτελέσει τον πρώτο μετανάστη που θα λάβει πολιτικό αξίωμα μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ.

Ο ΓΑΠ ευελπιστεί να πετύχει με τον Καπλάνι ότι πέτυχε και με την Καραχασάν.

Όπως έχει κερδίσει την προτίμηση των μουσουλμάνων της Θράκης,υποστηρίζοντας μιά φανατική Τουρκόφιλη μουσουλμάνα,έτσι τώρα θέλει να κερδίσει τις μελλοντικές ψήφους των μεταναστών και ειδικά των Αλβανών.

Όσο περνά ο καιρός θα τον βλέπετε να συμμετέχει όλο και πιο ενεργά σε κομματικές εκδηλώσεις,ως ο κύριος εκφραστής των μεταναστών,όπως και ο άλλος κολλητός του Γιώργου,ο Βαλλιανάτος θεωρείται ο κατ’ εξοχήν εκφραστής των ομοφυλόφιλων.

Ο Γιώργος έχει καταλάβει εδώ και καιρό ότι τα κουκιά από τους Έλληνες ψηφοφόρους δεν του βγαίνουν κι έτσι θα πιέσει για να δοθούν πολιτικά δικαιώματα στους μετανάστες.

Ποιός καλύτερος λοιπόν για να του μαζέψει τα κουκιά,από τον πανταχού παρών και τα πάντα πληρών,Γκαζμέντ;

 

Δείτε την επίσημη πρόσκληση του ΙΣΤΑΜΕ. http://www.pasok.gr/portal/gr/000F4240/Data/prosklisi%20athina%201.pdf

Κλείνουμε με ένα σχόλιο που δημοσιεύθηκε στο resaltomag.gr:

Ένα ερώτημα που δεν έχει απάντηση: Πώς γίνεται να σε πληρώνει ο “ξενοφοβικός” και “κρυπτοεθνικιστής” λαός ώστε να τον βρίζεις μέσα από την ΕΡΤ ως ρατσιστή κι εσύ να παίρνεις τον μισθουλάκο σου και όλα ωραία και καλά, είναι πράγματι άλλο ένα από τα τόσα αξιοπερίεργα της Πλάσεως.

 

Άλλο ερώτημα: Πώς γίνεται, ταυτόχρονα, μια κυβέρνηση του Κεφαλαίου, αυτή της ΝΔ, να σου εξασφαλίζει την εκπομπή σου από το Πρώτο Πρόγραμμα της χώρας (διάολε!!!), μια αντιδραστικότατη κυβέρνηση ενός Κράτους που “κυνηγά και σκοτώνει τους μετανάστες” και που τους “μαντρώνει” ή τους “σκουπίζει” με “απελάσεις”, κι εσύ από εκεί, από την ΕΡΤ, να μοιράζεις από δώ κι από ‘κει κατηγορίες για ρατσισμό, ξενοφοβία και λοιπές καραμελίτσες; Είναι σαν ο Παπαδόπουλος να έδινε εκπομπή στον Παναγούλη από την ΥΕΝΕΔ για να κατηγορεί από εκεί την Χούντα και το αστυνομοκρατούμενο Κράτος των Απριλιανών. Χοντρή πλάκα, ε; Κι όμως ο κύριος Καπλάνι είναι ικανότερος, πιο έξυπνος και φυσικά πιό δημοκράτης από τον Παναγούλη. In god we trust κι από ‘κει και πέρα όλα είναι δυνατά, έτσι κύριε Γκαζμέντ;

 

Δεν μπορούμε να κάνουμε άλλο τους ….”αφελείς”. Ξέρουμε όλοι τι συμβαίνει και που πάει το πράμα. Δεν είναι ανάγκη να δούμε ότι η τάδε ΜΚΟ συνεργάζεται με το american embassy ή το τάδε council της ΕΕ ή του ΝΑΤΟ ή του Σόρος για να καταλάβουμε τί καπνό φουμάρει κανείς. Ιδιαίτερα όταν αυτός ο “κανείς”, ευνοούμενος αντικομμονιστής όσο ελάχιστοι από τον Εμφύλιο και δώθε, αποτελεί έναν από τους λόγους που σε σπρώχνουν στον πειρασμό να αρχίσεις να συμπαθείς, παραπάνω απ’ όσο πρέπει και όσο και να μην θες, τον Χότζα, ο οποίος μπροστά στον Μπερίσα, το ΝΑΤΟ, τον UCK, και τις προπαγάνδες Σημίτη υπέρ Τσενάι, ήταν ΑΓΙΟΣ.

 

“Επαγγελματίες μετανάστες” λέει κάποιος. “Νίκος Ξανθόπουλος”, “Μάνα γιατί με γέννησες” και “Αμάρτησα για το παιδί μου” θα πώ εγώ. Για όλους αυτούς που μέσα από ΕΡΤ, Λαμπράκηδες, Πανεπιστήμια, ό,τι γουστάρεις και αγαπάς, προπαγανδίζουν πάνω στην γραμμή η οποία λέει:

 

“η Ελλάδα είναι μια Καλιφόρνια που κατοικείται από τεμπέληδες ιθαγενείς, κι εμείς, οι φτωχοί και κατατρεγμένοι από τον ελεεινό κομμουνισμό μετανάστες, περνώντας τα σύνορα, προς την ελευθερία του Μάνου και του Ανδριανόπουλου, γίναμε άνθρωποι κάνοντας 59 δουλειές (θέληση να υπάρχει και ο καπιταλισμός σε βοηθά να πας μπροστά) και σπουδάσαμε και προκόψαμε, κι εσείς είσαστε τεμπέληδες ρατσιστές και καρμοίρηδες κι όλο κλαίγεστε, και αρνείστε να βάλετε τα κεφάλια μέσα, και πάρτε παράδειγμα από μένα, φτωχό παιδί ήμουνα και πού έφτασα (ευχαριστώ Ανδριανόπουλε και Γκαργκάνα και Χριστοδουλάκη), και άμα κανείς θέλει πολλά μπορεί, νεοφιλελευθερισμός να υπάρχει κι έχει ο θεός, και τι κακό που ήταν το ανατολικό μπλοκ, και ο Κάστρο είναι φασίστας που φωτογραφίζεται δίπλα στον Πινοσέτ, και μόνο οι βομβαρδισμοί του ΝΑΤΟ θα μας σώσουν, και ζήτω η ιδιωτική πρωτοβουλία, και καλλίτερα Σημίτης και Μητσοτάκης παρά Χότζα, και καλλίτερα Άουντι παρά Ντάτσια και Λάντα, και δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω, και εκείνος που παλεύει σκληρά πάντα αμοίβεται αρκεί δημοκρατία να υπάρχει (του Λαμπράκη, του Κλίντον, του Γιαννίτση και του Γιακουμάτου) και όλα γίνονται, και, και, και, και…

 

Είναι μετά λοιπόν να απορείς πώς, μολονότι “αντιρατσιστής”, εντούτοις το ρατσιστικό και κατασταλτικό Κράτος των ξενοφοβικών Ελλήνων, σου παρέχει όλα τα μέσα (και τις εκπομπές) για να το καταγγείλεις(!!!)
Πλάκα δεν έχουμε;;

 

“Επαγγελματίες μετανάστες”. Ή αλλιώς Νίκος Ξανθόπουλος. Ή μάλλον ούτε Ξανθόπουλος. Βασιλάκης Καΐλας. Πάει και τελείωσε. Το Νάτο να ‘ν’ καλά (κατά το “υγεία νά ‘χουμε”) και όλα τα άλλα ξαναγίνονται (με σχέδιο Μάρσαλ και Χάλυ μπάρτον)…

image_pdfimage_print


Κώδικας ενσωμάτωσης σε ιστοσελίδα (HTML):

Κώδικας ενσωμάτωσης σε φόρουμ (BBC):

Απλός σύνδεσμος:


Σχετικά θέματα:
  • Σπασμένο τηλέφωνο κι «έγκυρη» δημοσιογραφία
  • Niko Ago: Ο έτερος Καππαδόκης – Ένας ακόμη επαγγελματίας «αντιρατσιστής» μετανάστης
  • Ο αιώνιος Εβραίος
  • Η βιομηχανία του εβραϊκού Ολοκαυτώματος
  • Μικρά και τριανταφυλλένια (6)


  • Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων


    Πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπ' όψιν ότι:
    • Δεν επιτρέπονται τα Greeklish (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες).
    • Το σχόλιό σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το θέμα.
    • Δεν επιτρέπονται οι προσωπικοί προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.
    • Χρήση πολλαπλών λογαριασμών και ψευδώνυμων, που έχουν ως σκοπό να οδηγήσουν στην παραπλάνηση των συνομιλητών, δεν είναι κάτι το αποδεκτό.
    • Σχολιασμός με συνεχή παράθεση έτοιμων μεγάλων κειμένων («σεντόνια») άλλων ιστοσελίδων και καταιγισμό εξωτερικών συνδέσμων, δεν βοηθά στην ομαλή εξέλιξη της συζήτησης.
    Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής, ή τροποποίησης σχολίων, που αντιβαίνουν στο περιεχόμενό τους, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση και χωρίς καμμία υποχρέωση παροχής περαιτέρω εξήγησης ή διευκρίνισης. Επιπλέον, η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού από τις συζητήσεις, των σχολιαστών που υποτροπιάζουν.


    Συνιστάται ιδιαίτερα, να σχολιάζετε αφού προηγουμένως έχετε συνδεθεί μέσω κάποιας από τις διαθέσιμες υπηρεσίες (Disqus [προτείνεται], Facebook, Twitter, Google). Έτσι, θα έχετε καλύτερο έλεγχο επί των σχολίων σας.




    Μπορείτε να μορφοποιήσετε το σχόλιό σας, χρησιμοποιώντας τις εξής ετικέτες (tags):
    • Έντονα: <b>Το κείμενό σας εδώ.</b>
    • Πλάγια: <i>Το κείμενό σας εδώ.</i>
    • Υπογράμμιση: <u>Το κείμενό σας εδώ.</u>
    • Διαγράμμιση: <s>Το κείμενό σας εδώ.</s>
    • «Παράθεση»: <blockquote>Το κείμενό σας εδώ.</blockquote>
    • Κρυμμένο κείμενο: <spoiler>Το κείμενό σας εδώ.</spoiler>
    • Σύνδεσμος: <a href="Ο σύνδεσμος εδώ." target="_blank">Η περιγραφή του συνδέσμου εδώ.</a>
    • Για να εμφανίσετε κάποια εικόνα ή βίντεο στο σχόλιό σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι να επικολλήσετε τον σύνδεσμο του αρχείου. Εάν θέλετε να ανεβάσετε κάποια εικόνα (όχι βίντεο) από τον υπολογιστή σας, χρησιμοποιήστε την αντίστοιχη επιλογή που υπάρχει στο πεδίο σχολιασμού.
    Εικονίδια
    (αντιγράψτε τον κώδικα που υπάρχει κάτω από κάθε εικονίδιο και επικολλήστε τον στο πεδίο σχολιασμού)
    🙂
    &#x1F642;
    🙁
    &#x1F641;
    😉
    &#x1F609;
    😄
    &#x1F604;
    😜
    &#x1F61C;
    😠
    &#x1F620;
    🙄
    &#x1F644;
    😎
    &#x1F60E;
    😕
    &#x1F615;
    😵
    &#x1F635;

     
    Εναλλαγή σε εμφάνιση φορητής συσκευής